Tuesday, May 27, 2008

黑过麦豆

最近真系黑过我妈只锅,简直就系baja hitam中嘅典范!!! 黑到'陵' !!!



首先系22nd May 2008当晚:

地点 : Bandar Puteri Puchong



6.00PM ~ 放工后好开心甘同同事去食野,重食得好开心添!

8.30PM ~ 搞掂,就陪同事去咗面包店买面包.

8.45 PM ~ 同同事行去拿车,点知佢地Park得好鬼远,于是就自己行去拿车,行吓行下觉得都系张Bag

移过另外一边,点知后面就有两件豆时骑Motor唻枪.

~ 我吓倒,亦唔愿被枪就拉住个Bag就甘被两件豆时拖住去.





结果 :





呢个就系我其中一个伤口啦,其余包括头肿,手癣,黑青,扭到胫,呒觉好训!!!

最后都好采Bag跌,被我拿反....当然立刻走去多人嘅地放求救啦..

最后..获救!!

27th May 2008 :

被人枪电话 T.T

叼NIA星 - 想唔唠粗口都唔徳嘅,实在欺人太甚.

我真系呒乜想在写落去.我究竟犯咗咩错~~~~点解????
不过大家放心,我呒换电话号码亦呒换第二款电话,亦系同一个Model

SE K810i 点解,因为家人唔知.......如果换款就赖晒嘢! 从此我就呒日安宁!!! 烦过马逗 [Police]

第一次嘅豆时枪唔到,我觉得自己都味衰得晒!重有运行........

但今日我真系忍命咯...嗨..鬼叫我有一个甘好嘅首相咩.

就当破财挡灾..除咗甘我都唔知该点去安慰我自己咗!

今铺真系'杰'

No comments: