Tuesday, May 20, 2008

最好的一分礼物

最近每一日翻开报纸都睇都D新闻关于四川地震,每一日都睇都D伤忙人数都不同...当然系希望越少越好.
D眼泪好自然就会流,一刹那失去亲人个种感觉会系点...真系唔想知亦唔想试.我觉得知己好幸运因为我还活着.每一日撑大眼就睇到父母嘅容颜系一件好幸福嘅事.
头先因为迟返,老豆就打咗通电话唻讲咗我两句....我当时好火滚...但当我返入屋企门口一打开门突然D火谢晒..因为突然睇到佢地嘅样老咗好多..可能心里作用!!!

当我入屋时我淋住我老豆会话我...但佢呒讲我,只是同我讲咗一句就系: "早D训"....原来父母亲永远都可以原谅自己嘅仔女无论咩事都好但掉转如果父母做错一件好妙小嘅事你唔爽佢地就永远被你当仇人.
做父母嘅真系可以好伟大甚至伟大到你唔信...我就系一个好好嘅人版.

我父母唔一对好父母..但佢地绝对系负责任嘅父母亲....

No comments: